maandag 26 mei 2014

Amanda Krabbé en Harrie Kolen binnen één seconde straal verliefd!

Ze worden samen oud. Dat weten Amanda Krabbé en Harrie Kolen héél zeker. Binnen een mum van tijd was het bekeken. Ze zagen elkaar bij een gezamenlijke vriendin, hij keek haar aan en zei: 'Jij bent het voor mij.' Kijk, en daar kan iedereen wat van vinden. Maar Roddelvrouw vindt het best mooi. 




Zit je daar in huis met vier kinderen, een man die alle aandacht naar zich toetrekt, ben je begin veertig, wankelt je huwelijk, heb je alles al geprobeerd om het in betere banen te leiden, denk je 'is dit het nou?' en dan komt er zo'n Harrie langs met dat soort duidelijke teksten. Elke andere vent kan dan inpakken, ook al is het Martijn Krabbé. 

Amanda biecht gevoelens voor Harrie Kolen op

Amanda vertelt in Story dat ze direct nadat Harrie zijn prins-op-het-witte-paard tekst had uitgesproken, zij dacht: 'Oh Harrie, jíj bent het voor mij! Jij bent de man met wie ik mijn leven wil delen.' Diezelfde avond, hoewel er fysiek nog niets had plaatsgevonden, biechtte Amanda haar gevoelens op aan Martijn. 


Harrie Kolen THE MAN voor Amanda Beekman!






Amanda Beekman trekt stekker uit huwelijk met Martijn Krabbé

Niet lang daarna vloog ze naar India om haar gedachten op een rijtje te krijgen. Conclusie: de stekker moet uit het huwelijk. En: verder met Harrie. Twee zaken die op zich los van elkaar stonden, maar elkaar wel hebben beïnvloed. Waar Martijn nog dacht dat het om een avontuurtje zou gaan, wisten Harrie en Amanda wel beter. Zij blijven samen tot beider liefdestattoos volledig verschrompeld/uitgerekt zijn!

Amanda Beekman lyrisch over Harrie Kolen

In Story laat Amanda zich lyrisch over Harrie uit: 'Ik weet niet wat het is. Als ik bij Harrie ben valt alles op z'n plek. Ik hoor bij hem en hij bij mij. Het samenzijn met hem is heel bijzonder. Als ik bij hem ben, voel ik me thuis. Waar dat ook is. Alsof ik hem al mijn hele leven ken. Het voelt zó vertrouwd tussen ons. In Harrie heb ik mijn gelijke gevonden. In alle opzichten. Ik weet het zéker: wij worden samen oud! Harrie en ik zijn zó ontzettend gelukkig. Elke keer als ik hem zie voel ik vlinders in mijn buik.'


Martijn Krabbé laat Amanda Beekman gaan

Martijn op zijn beurt ziet ook hoe gelukkig Amanda is en dat er geen enkele kans op terugkeer naar hem is. De ene week zorgt hij voor de kids en is Amanda bij Harrie, de andere week zorgt Amanda voor de kids. 

Roddelvrouw wenst alle vrouwen veel geluk bij het zoeken naar hun Harrie!

Meer over Martijn, Amanda en Harrie 

  • Amanda Beekman trouwt met Harry Kolen! Lees hier

XOXO,
Roddelvrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen